sdesowedlo.blogg.se

Hudba Žánre Hack Patch Twisty Arrow! zadarmo

Oprava zadarmo Twisty Arrow!

 

 

Twisty Arrow! hack generator

 

 

Info Zostreľte koleso lietajúceho kruhu
Jazyk Angličtina
oznámenia Dobre, tak to pripustím. I LOVE twisty arrow. Túto hru som dostal včera a prešiel som okolo tridsiatych rokov. Avšak nie, nemám problémy s hnevom, ale prchlivosť prestávam. Som si istý, že nie som jediný. Čo sa mi na tejto hre nepáči ... reklamy! Nikto nemá rád reklamy! Nemám rád, aby sa objavili každú sekundu, keď stlačím tlačidlo Pokračovať alebo Preskočiť. Ak by ste tento problém mohli vyriešiť, veľmi by ma potešilo. Môj bratranec mi to umožnil stiahnuť do svojho telefónu a povedzme, že práve teraz zúrila a skončila, keď sa dnes dostala na úroveň 5. XD. Tak som ju donútil nosiť, vtedy som bol, čo bola úroveň 23. Pravdepodobne to už odstránila, ale je mi to jedno. Tak, ako som hovoril. Ak u môžete obmedziť reklamy tak, aby sa vám páčilo iba u, dostaňte reklamu, keď ste na úrovni, ktorá končí piatimi a reklama sa zobrazí po dokončení úrovne. Opravte to a táto hra by bola omnoho príjemnejšia. Mohol by som dokonca zvážiť napísanie druhej recenzie a dať jej päť hviezdičiek namiesto štyroch, ako som to urobil pri tejto recenzii. Ale LEN, ak obmedzíte reklamy. Ďakujem! Zbohom! Láska 😜
tomatometru 4,6 / 5
veľkosť 119891 kilobyte
príbeh Twisty Arrow je jednoduchá zábavná strategická hra určená pre všetkých vekových skupín. Strieľajte šípy na cieľ rotujúceho kruhu, ale nedotýkajte sa ostatných šípok. Použite správnu stratégiu na zlepšenie svojej presnosti a zasiahnutie býčieho kruhu na kruhu, pretože sa zakaždým krúti. Čím viac šípok strieľate, tým ťažšie je byť presný a zasiahnuť býčie zápasy. Dokážete poraziť toto nemožné točivé koleso? Na akú úroveň sa môžete dostať? Stiahnite si ju práve teraz a otočením kolieska to zistíte
informácie o verzii Fix Opravy chýb a vylepšenia hry

Li hudobné žánre hack patch twisty arrow.

Hudobné žánre hack patch twisty arrow 2

 

R hudobné žánre hack patch twisty arrow. Hudobné žánre Hack Patch Twisty arrow saison 3. Wen hudobné žánre hack patch twisty arrow. Hudobné žánre hack patch twisty arrow zadarmo. Hudobné žánre hack patch twisty arrow level 73. Fb hudobné žánre hack patch twisty arrow. Hudobné žánre hack patch twisty arrow chart. Gm hudobné žánre hack patch twisty arrow. Zillow hudobné žánre hack patch twisty arrow.

S hudobné žánre hack patch twisty arrow. Hudba Žánre Hack Patch Twisty šípka. Wa hudobné žánre hack patch twisty arrow.

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: